Skip to main content

Roadshow Drama Festival KL 2015 di UiTM Lendu

TV3 bersama TV9 akan kembali lagi dengan festival drama yang terbesar iaitu DRAMA FESTIVAL KUALA LUMPUR 2015 (DFKL 2015 ). Acara yang kali kedua diadakan ini menampilkan karyawan industri kreatif termasuklah pengarah, pelakon, pelawak dan juruanimasi dari amatur hinggalah ke profesional.

Untuk merancakkan lagi DFKL 2015, siri jelajah ke Institut Pengajian Tinggi (IPT) yang terpilih akan bermula pada bulan Februari 2015 bagi mempromosikan bengkel DFKL 2015 dan seperti tahun sebelumnya, karyawan yang terlibat dengan bengkel DFKL 2015 akan turut menyertai siri jelajah ini untuk berkongsi pengalaman mereka.

Roadshow Drama Festival KL telah diadakan di UiTM Lendu bertempat di parkir berbumbung KPP2 pada 26/2/2015. Menampilkan artis jemputan terkenal seperti Sheila Rusly, Wawa Zainal, Aeril Zafrel serta pengarah tersohor Malaysia Azman Hj Yahya ( Jinggo). 

Dihadiri lebih kurang seramai 350 orang pelajar terutamanya pelajar masscomm yang ingin mengetahui lebih lanjut tentang dunia perfileman negara kita. Program diadakan bermula pukul 10 pagi sehingga 6 petang. Sambutan yang diteriman amat menggalakkan! Semua yang datang, 'confirm' lah nak bergambar dan beramah mesra bersama artis jemputan. 

Untuk maklumat lebih lanjut tentang Drama Festival KL 2015, anda boleh lah melayari lamn web di bawah 

http://www.dfkl.com.my/index.html




Comments

Popular posts from this blog

Contoh Surat Rasmi Permohonan Penangguhan Pembayaran Yuran

Pekeliling Rektor - Parkir Motokar Pelajar di dalam Kampus

ANDA BERMINAT UNTUK MENJADI AHLI MAJLIS TERTINGGI KOMED ?

Jika YA sertai kami! Anda hanya perlu lakukan beberapa langkah yang tertera di bawah πŸ‘‡πŸ» 1. Sediakan poster besertakan gambar, slogan dan manifesto anda. 2. Hadirkan diri ke temubual pemilihan calon pada 24 Oktober bersama-sama poster anda dan borang yang sudah lengkap diisi . Borang boleh dimuat turun di link dibawah! 3. Jika anda telah berjaya dipilih untuk menjadi calon-calon baru bagi YDP dan NYDP kelab KOMED, anda akan mula berkempen dari 25 Okt - 30 Okt dan undian pelajar akan diadakan pada 31 Oktober! πŸ‘ΈπŸ»πŸ€΄πŸ»πŸ‘ΈπŸ»πŸ€΄πŸ» Peluang ini terbuka kepasa SEMUA pelajar diploma masscomm UiTM Lendu. Jadi tunggu apa lagi? Rebut peluang ini dan serlahkan bakat kepimpinan anda! ✊πŸΌπŸŽ“πŸ’―✨ MUAT TURUN BORANG SEKARANG!  https://drive.google.com/drive/folders/0BwmcR6vAzB9fU1B6YWh0bTN3Ukk?usp=sharing