Skip to main content

Hari Keusahawanan Masscomm 2015

Assalamualaikum..

Komed memohon maaf sekiranya sudah lama tidak menulis di blog. Kali ini kami ingin mengulas mengenai sambutan Hari keusahawanan Masscomm 2015. Ia telah diadakan pada 13 Disember 2015 bertemakan ( Masscolours). Maksudnya, warna- warni dalam kalangan pelajar masscomm dan pelbagai ragam serta bakat yang dapat terpendam dalam diri mereka.

Persiapan telah dibuat sebulan awal bagi mendapatkan perjalanan event yang sempurna. Hari Keusahawanan Masscom atau lebih mesra disebut sebagai Masscomm Induction Day telah berlangsung di padang kawad UiTM dan selaku pengarah projek, Nuraina Syahbanu telah membuktikan bahawa projek ini telah berjaya menarik sejumlah pengunjung yang ramai.

Hari Keusahawanan Masscomm telah dirasmikan oleh Encik Shahril Anuar bin Abd Ghalim.


Jadi , apa yang menarik sepanjang hari tersebut?

Macam- macam ada! Hahahahaha

Setelah perasmian, kami pun 'belasah' pelajar semester satu ni dengan pelbagai aktiviti! Maklumlah, semua aktiviti yang dijalankan hanyalah untuk menjalinkan hubungan sillaturrahim yang lebih erat. Antara aktiviti yang dilakukan adalah permaianan makan tembikai, tarik tali, card off dan juga radio karat.
Alhamdulillah, semua pelajar sangat memberi sepenuh kerjasama dan respon yang diberikan amat membina!




Taknak celoteh panjang- panjang, di sini kami lampirkan beberapa gambar semasa Hari Keusahawanan Masscomm 2015!!

























Comments

Popular posts from this blog

Contoh Surat Rasmi Permohonan Penangguhan Pembayaran Yuran

Pekeliling Rektor - Parkir Motokar Pelajar di dalam Kampus

ANDA BERMINAT UNTUK MENJADI AHLI MAJLIS TERTINGGI KOMED ?

Jika YA sertai kami! Anda hanya perlu lakukan beberapa langkah yang tertera di bawah πŸ‘‡πŸ» 1. Sediakan poster besertakan gambar, slogan dan manifesto anda. 2. Hadirkan diri ke temubual pemilihan calon pada 24 Oktober bersama-sama poster anda dan borang yang sudah lengkap diisi . Borang boleh dimuat turun di link dibawah! 3. Jika anda telah berjaya dipilih untuk menjadi calon-calon baru bagi YDP dan NYDP kelab KOMED, anda akan mula berkempen dari 25 Okt - 30 Okt dan undian pelajar akan diadakan pada 31 Oktober! πŸ‘ΈπŸ»πŸ€΄πŸ»πŸ‘ΈπŸ»πŸ€΄πŸ» Peluang ini terbuka kepasa SEMUA pelajar diploma masscomm UiTM Lendu. Jadi tunggu apa lagi? Rebut peluang ini dan serlahkan bakat kepimpinan anda! ✊πŸΌπŸŽ“πŸ’―✨ MUAT TURUN BORANG SEKARANG!  https://drive.google.com/drive/folders/0BwmcR6vAzB9fU1B6YWh0bTN3Ukk?usp=sharing