Skip to main content

Jom Serbu Minggu Aspirasi Komunikasi Islam!







Comments

Sarjana Pandir said…
Assalamu'alaikum Warahmatullahi Ta'ala Wabarakatuh.

Berbillion ucapan penghargaan dan tahniah Sy hadiahkan buat seluruh warga kerja yang terdiri daripada pelajar-pelajar Fakulti Komunikasi Dan Pengajian Media (FKPM), Ahli-Ahli Majlis Tertinggi Jawatankuasa Penggerak Masjid (JPM), Persatuan Intellectual Students' Association (INSAN), Kelab Kesenian Islam (INSPIRASI)kerana telah berjaya menganjurkan program Minggu Aspirasi Komunikasi Islam@Rindu PadaMU dengan cukup gemilang sekali.

Terutamanya Sy tujukan ucapan ini khas untuk Ayahanda kita yang tercinta, YBhg Datuk Prof Madya Dr. Haji Mizan Bin Haji Hitam (D.M.S.M.), Pengarah Kampus UiTM Melaka; Ibunda yang selalu kukenang, YBrs Prof Madya Sabariah Binti Haji Mahat, Timbalan Pengarah Kampus Hal Ehwal Akademik (HEA); YBrs En.Baharim Bin Haji Samuri, Timbalan Pengarah Kampus Hal Ehwal Pelajar Dan Alumni (HEP); En. Abdul Rauf Bin Haji Ridzuan, Koordinator Program MC110; Pn. Raihan Binti Abu Bakar, Koordinator Pentadbiran Program MC110, barisan pensyarah-pensyarah FKPM dan CITU, serta seluruh warga kampus UiTM Melaka diatas sokongan yang tidak berbelah bahagi terhadap program ini.

Semoga usaha murni ini mendapat keberkatan dan keredhaan dari-Nya serta dapat diteruskan lagi di masa-masa yang akan datang, Insya Allah.

Hanya Allah S.W.T. yang mampu memberikan limpahan Rahmat serta ganjaran yang setimpal diatas segala usaha anda semua bagi menjayakan program ini, menumpahkan segala keringat dan air mata - Sesungguhnya nilaian sebuah pengorbanan itu cukup mahal harganya dan pastinya akan 'dibayar' harganya oleh Allah.

Semoga Allah S.W.T. merahmati anda semua!

SALAM 1UKHUWAH 1MALAYSIA

Ilal Liqa'


Best Regards,

Sarjana Pandir

Popular posts from this blog

Contoh Surat Rasmi Permohonan Penangguhan Pembayaran Yuran

Pekeliling Rektor - Parkir Motokar Pelajar di dalam Kampus

ANDA BERMINAT UNTUK MENJADI AHLI MAJLIS TERTINGGI KOMED ?

Jika YA sertai kami! Anda hanya perlu lakukan beberapa langkah yang tertera di bawah πŸ‘‡πŸ» 1. Sediakan poster besertakan gambar, slogan dan manifesto anda. 2. Hadirkan diri ke temubual pemilihan calon pada 24 Oktober bersama-sama poster anda dan borang yang sudah lengkap diisi . Borang boleh dimuat turun di link dibawah! 3. Jika anda telah berjaya dipilih untuk menjadi calon-calon baru bagi YDP dan NYDP kelab KOMED, anda akan mula berkempen dari 25 Okt - 30 Okt dan undian pelajar akan diadakan pada 31 Oktober! πŸ‘ΈπŸ»πŸ€΄πŸ»πŸ‘ΈπŸ»πŸ€΄πŸ» Peluang ini terbuka kepasa SEMUA pelajar diploma masscomm UiTM Lendu. Jadi tunggu apa lagi? Rebut peluang ini dan serlahkan bakat kepimpinan anda! ✊πŸΌπŸŽ“πŸ’―✨ MUAT TURUN BORANG SEKARANG!  https://drive.google.com/drive/folders/0BwmcR6vAzB9fU1B6YWh0bTN3Ukk?usp=sharing