Skip to main content

Tugasan khas untuk pelajar semester satu

Assalamualaikum...

Kami telah mengadakan perjumpaan rasmi bersama penasihat akademik dan juga para pelajar komunikasi dan pengajian media pada 8 Disember bersamaan Isnin lalu bertempat di Dewan Kuliah 7. Kami berasa amat teruja untuk bertemu mereka. Para pelajar diberikan taklimat ringkas oleh penasihat akademik dan mereka juga dibahagikan mengikut penasihat akademik masing-masing mengikut kelas.

Selepas itu, penasihat KOMED, Encik Rosdi bin Safian memberikan sedikit taklimat ringkas dan juga pengenalan kelab KOMED kepada para pelajar. Agenda seterusnya diteruskan lagi oleh ucapan ringkas oleh Yang Di Pertua KOMED, Sharlina Sofia dan pengenalan kesemua 18 ahli majlis tertinggi kepada para pelajar.

Sempena Hari Keusahawanan yang bakal diadakan pada sabtu ini di padang kawad, satu tugasan khas telah diberikan kepada pelajar masscomm untuk diselesaikan. Mereka dikehendaki untuk mencetak borang yang disediakan di bawah dan melengkapkan 40 tandatangan dari semua pensyarah masscom dan juga 18 tandatangan dari ahli majlis tertinggi KOMED. Hal ini kerana kami bertujuan untuk mengukuhkan hubungan  sillaturrahim antara pelajar dan pensyarah dna juga merapatkan antara  pelajar semester satu  dan juga pelajar senior masscom.

Sila CLICK di link di bawah untuk memuat turun borang tersebut dan mencetak.
Anda boleh menghantar borang tersebut selewat-lewatnya pada pada jumaat ini bertempat di Dewan Bentara jam 2 hingga 4 petang dan 8 hingga 10 malam

Senarai Nama Pensyarah


Senarai Majlis Tertinggi KOMED

Comments

Popular posts from this blog

Contoh Surat Rasmi Permohonan Penangguhan Pembayaran Yuran

Pekeliling Rektor - Parkir Motokar Pelajar di dalam Kampus

ANDA BERMINAT UNTUK MENJADI AHLI MAJLIS TERTINGGI KOMED ?

Jika YA sertai kami! Anda hanya perlu lakukan beberapa langkah yang tertera di bawah πŸ‘‡πŸ» 1. Sediakan poster besertakan gambar, slogan dan manifesto anda. 2. Hadirkan diri ke temubual pemilihan calon pada 24 Oktober bersama-sama poster anda dan borang yang sudah lengkap diisi . Borang boleh dimuat turun di link dibawah! 3. Jika anda telah berjaya dipilih untuk menjadi calon-calon baru bagi YDP dan NYDP kelab KOMED, anda akan mula berkempen dari 25 Okt - 30 Okt dan undian pelajar akan diadakan pada 31 Oktober! πŸ‘ΈπŸ»πŸ€΄πŸ»πŸ‘ΈπŸ»πŸ€΄πŸ» Peluang ini terbuka kepasa SEMUA pelajar diploma masscomm UiTM Lendu. Jadi tunggu apa lagi? Rebut peluang ini dan serlahkan bakat kepimpinan anda! ✊πŸΌπŸŽ“πŸ’―✨ MUAT TURUN BORANG SEKARANG!  https://drive.google.com/drive/folders/0BwmcR6vAzB9fU1B6YWh0bTN3Ukk?usp=sharing