Skip to main content

JADUAL FINAL EXAM SESI JUN - NOV 2014

Pejam celik, pejam celik kita sudah pun berada di hujung semester. Terlalu sibuk dengan assignments, events dan final projek kebarangkalian membuatkan kita tidak sedar betapa cepat sekali masa berlalu. Namun, kesibukan bukan alasan untuk kita tidak ada masa untuk mengulangkaji.

Kepada pelajar semester satu, masih ingatkah anda janji yang telah disemat? Janji untuk membawa Anugerah Dekan kepada kedua belah ibu bapa anda? Anugerah Dekan ( CGPA 3.50 ke atas) tidak susah untuk dicapai dengan adanya berkat usaha yang gigih.

Kami dari pihak KOMED ingin mengucapkan selamat maju jaya kepada seluruh pelajar Masscom Uitm Lendu untuk peperiksaan akhir yang bakal bermula Isnin ini.  Pelajar dinasihati agar mematuhi peraturan yang telah ditetapkan.
Jangan lupa untuk mencetak slip peperiksaan anda dan patuhi piawaian pemakaian yang telah ditetapkan oleh pihak universiti.
Sentiasa diingatkan supaya berdoa dan banyakkan selawat sebelum menduduki peperiksaan.

Di bawah merupakan jadual yang telah dikeluarkan.






Di bawah ini pula merupakan jadual peperiksaan bagi pelajar MC111



bagi yang repeater MC110re, berikutan jadual tetapan peperiksaan akhir:-



Comments

Popular posts from this blog

Contoh Surat Rasmi Permohonan Penangguhan Pembayaran Yuran

Pekeliling Rektor - Parkir Motokar Pelajar di dalam Kampus

ANDA BERMINAT UNTUK MENJADI AHLI MAJLIS TERTINGGI KOMED ?

Jika YA sertai kami! Anda hanya perlu lakukan beberapa langkah yang tertera di bawah πŸ‘‡πŸ» 1. Sediakan poster besertakan gambar, slogan dan manifesto anda. 2. Hadirkan diri ke temubual pemilihan calon pada 24 Oktober bersama-sama poster anda dan borang yang sudah lengkap diisi . Borang boleh dimuat turun di link dibawah! 3. Jika anda telah berjaya dipilih untuk menjadi calon-calon baru bagi YDP dan NYDP kelab KOMED, anda akan mula berkempen dari 25 Okt - 30 Okt dan undian pelajar akan diadakan pada 31 Oktober! πŸ‘ΈπŸ»πŸ€΄πŸ»πŸ‘ΈπŸ»πŸ€΄πŸ» Peluang ini terbuka kepasa SEMUA pelajar diploma masscomm UiTM Lendu. Jadi tunggu apa lagi? Rebut peluang ini dan serlahkan bakat kepimpinan anda! ✊πŸΌπŸŽ“πŸ’―✨ MUAT TURUN BORANG SEKARANG!  https://drive.google.com/drive/folders/0BwmcR6vAzB9fU1B6YWh0bTN3Ukk?usp=sharing