Skip to main content

Selamat Belajar Kembali !!!


Assalamualaikum dan salam sejahtera

Pihak Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media Kampus Melaka ingin mengucapkan selamat datang kepada semua pelajar semester 1. Semoga dapat belajar di sini dengan baik dan menjadi pelajar yang dikagumi.

Pelajar-pelajar baru juga dinasihatkan untuk melihat kumpulan kelas di sekitar bilik koordinator di AG07 bermula Jumaat ini. Sila daftar kokurikulum secara online. Bagi pendaftaran subjek, pihak HEA akan melakukannya untuk pelajar.

Bagi pelajar-pelajar lama, teruskan perjuangan anda. Semoga dapat menjadi contoh yang baik kepada pelajar-pelajar junior. Semoga mendapat keputusan yang cemerlang di setiap semester.

Selamat Maju Jaya !!!

Comments

syaNa said…
askum sir.
saya sarah dari dmc5A.
saya nak tanya, kelas saya tak dapat nak daftar course untuk subject event dan juga ETR.
even dalam jadual pun tak ada subject ETR. macam mana ye sir?
harap sir dapat balas.
Wsalam syana.
Sistem masih kurang stabil.
Bagi pendaftaran yang bermasalah, boleh terus ke HEA dan berjumpa Encik Hafiz untuk mendapatkan bantuan. Harap maklum.
Ammar Lutfi said…
selamat datang buat pelajar baru dan semoga rakan2 masscomm lain blaja bersungguh-sungguh sem ni.

- induction kali ni ada tak?
Anonymous said…
minggu mms syokkkkkkkkkkk!!!!
thanx senior!!!!!
lurve you all...

Popular posts from this blog

Contoh Surat Rasmi Permohonan Penangguhan Pembayaran Yuran

Pekeliling Rektor - Parkir Motokar Pelajar di dalam Kampus

ANDA BERMINAT UNTUK MENJADI AHLI MAJLIS TERTINGGI KOMED ?

Jika YA sertai kami! Anda hanya perlu lakukan beberapa langkah yang tertera di bawah πŸ‘‡πŸ» 1. Sediakan poster besertakan gambar, slogan dan manifesto anda. 2. Hadirkan diri ke temubual pemilihan calon pada 24 Oktober bersama-sama poster anda dan borang yang sudah lengkap diisi . Borang boleh dimuat turun di link dibawah! 3. Jika anda telah berjaya dipilih untuk menjadi calon-calon baru bagi YDP dan NYDP kelab KOMED, anda akan mula berkempen dari 25 Okt - 30 Okt dan undian pelajar akan diadakan pada 31 Oktober! πŸ‘ΈπŸ»πŸ€΄πŸ»πŸ‘ΈπŸ»πŸ€΄πŸ» Peluang ini terbuka kepasa SEMUA pelajar diploma masscomm UiTM Lendu. Jadi tunggu apa lagi? Rebut peluang ini dan serlahkan bakat kepimpinan anda! ✊πŸΌπŸŽ“πŸ’―✨ MUAT TURUN BORANG SEKARANG!  https://drive.google.com/drive/folders/0BwmcR6vAzB9fU1B6YWh0bTN3Ukk?usp=sharing