Skip to main content

Al-Fatihah untuk Allahyarhamah Ade Ellis Kurnia Prasanti @ Putri

Salam kepada seluruh warga Diploma Komunikasi & Media UiTM....

Dukacitanya dimaklumkan pelajar Diploma Komunikasi & Media UiTM Melaka Ade Ellis Kurnia Prasanti @ Putri telah kembali ke Rahmatullah pada sebelah malam 16 Februari 2009. Allahyarhamah telah berada dalam keadaan koma di Hospital Besar Melaka sejak terlibat dalam kemalangan pada 1 Februari yang lepas.

Jenazah beliau akan disembahyangkan di Masjid Al-Hikmah, UiTM Melaka KAG dan akan dikebumikan di Subang.

Bersama-samalah kita sedekahkan al-Fatihah kepada Allahyarhamah Putri, semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya, Amin.




Rossalynn Ismail
17 Februari 2009

Comments

fyrooz4125 said…
Saya, mewakili kelas 6D mengucapkan takziah kepada keluarga arwah serta rakan-rakan terdekat arwah. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan agar mereka yang rapat dengan arwah tabah dalam menghadapi dugaan ini.

-Fairus (DMC6D)
Shah said…
my juniors in Malacca,


thank you for coming all the way from Lendu. she's blessed to have friends like you.



Regards,
Shah Abg. Halil
MassComm 2006-2008
Anonymous said…
sedey sgt2 whether x knal sgt arwah, but i also merasai kehilangan seorang senior.....Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya dan dipermudahkan segala urusan arwah di sana.....amin ya rabbal alamin.....
Ais Kepal said…
Assalamualaikum..

Takziah kpd semua yang mengenali arwah.. semoga beliau ditempatkan dikalangan orang2 soleh di sisiNya..

Alfatihah..

Syafil DMC6K
Anonymous said…
salam takziah buat keluarga arwah.
semoga arwah dicucuri rahmat.
amin.

anis.
dmc 6k.
ImaAimi said…
takziah dr sy dan clas dmc4E..

Popular posts from this blog

Contoh Surat Rasmi Permohonan Penangguhan Pembayaran Yuran

Pekeliling Rektor - Parkir Motokar Pelajar di dalam Kampus

ANDA BERMINAT UNTUK MENJADI AHLI MAJLIS TERTINGGI KOMED ?

Jika YA sertai kami! Anda hanya perlu lakukan beberapa langkah yang tertera di bawah πŸ‘‡πŸ» 1. Sediakan poster besertakan gambar, slogan dan manifesto anda. 2. Hadirkan diri ke temubual pemilihan calon pada 24 Oktober bersama-sama poster anda dan borang yang sudah lengkap diisi . Borang boleh dimuat turun di link dibawah! 3. Jika anda telah berjaya dipilih untuk menjadi calon-calon baru bagi YDP dan NYDP kelab KOMED, anda akan mula berkempen dari 25 Okt - 30 Okt dan undian pelajar akan diadakan pada 31 Oktober! πŸ‘ΈπŸ»πŸ€΄πŸ»πŸ‘ΈπŸ»πŸ€΄πŸ» Peluang ini terbuka kepasa SEMUA pelajar diploma masscomm UiTM Lendu. Jadi tunggu apa lagi? Rebut peluang ini dan serlahkan bakat kepimpinan anda! ✊πŸΌπŸŽ“πŸ’―✨ MUAT TURUN BORANG SEKARANG!  https://drive.google.com/drive/folders/0BwmcR6vAzB9fU1B6YWh0bTN3Ukk?usp=sharing